პროექტის სახელწოდება: ნოდარ დუმბაძის შემოქმედება
პროექტის მთავარი იდეა:მოსწავლეებს ვაჩვენებ ნაწყვეტს ფილმიდან „ მე, ბებია, ილიკო და ილარიონი“. ნაწყვეტის ნახვის შემდეგ მოსწავლეებს მიეცემათ შესაძლებლობა გადმოსცენ შთაბჭდილებები.
შევთავაზებ პროექტის განხორციელების იდეას: კლასთან ერთად შევიმუშავებ სამუშაო გეგმას და გავანაწილებ დავალებებს ჯგუფებში.
პროექტის აქტუალობა:
მოსწავლეებს განუვითარებს საკუთარი ქვეყნის კულტურის ინტერესებს, შეძლებს არა მხოლოდ ინფორმაციის მოპოვებას, არამედ მის შეფასებას დანიშნულებისა და ხარისხის მიხედვით.
პროექტის მიზნები:
მოსწავლემ გამოიყენოს კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიები, წარმოადგინოს ზეპირი ინფორმაცია აუდიტორიის წინაშე,განსაზღვროს წერის სტრატეგიები ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისათვის,განუვითარდეს საორგანიზაციო და ჯგუფური მუშაობის უნარ– ჩვევები, მოიძიოს და შექმნას შესაფერისი ვიზუალური მასალა.
მონაწილეთა ასაკი: 13–14 წელი
ვადები/ხანგრძლივობა:3–4 თვე
მოსალოდნელი შედეგები: პრეზენტაცია, ფოტო–ალბომი, ფოტო –სტენდი, ჩანახატები.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:წიგნი, კომპიუტერი, ფოტოაპარატი
პროექტის მსვლელობა:
1პროექტში მომუშავე მოსწავლეებს გავყოფ 4 ჯგუფად; თითოეულ ჯგუფს გადავუნაწილებ დავალებას
1 ჯგუფი–მოიძიონ ინფორმაცია მწერლის ბავშვობის შესახებ ბიბლიოთეკისა და ინტერნეტის საშუალებით შექმნან ფოტო– ალბომი.წარმოადგინონ პრეზენტაციის სახით.
2 ჯგუფი–მოიძიონ ქალაქის ბიბლიოთეკაში მწერლის მოთხრობები და წაიკითხონ ,,სისხლი“, ,,ბოშები“, ,, ძაღლი“ და შთაბეჭდილებები წარმოადგინონ პრეზენტაციის სახით;
3 ჯგუფი–მოიძიონ ინფორმაცია ეკრანიზებული ფილმების შესახებ და წარმოადგინონ პრეზენტაციის სახით;
4 ჯგუფი–მოიძიონ ინფორმაცია გურიის კუთხეზე: ტრადიციები,
პროექტის სახელწოდება: ნოდარ დუმბაძის შემოქმედება
პროექტის მთავარი იდეა:მოსწავლეებს ვაჩვენებ ნაწყვეტს ფილმიდან „ მე, ბებია, ილიკო და ილარიონი“. ნაწყვეტის ნახვის შემდეგ მოსწავლეებს მიეცემათ შესაძლებლობა გადმოსცენ შთაბჭდილებები.
შევთავაზებ პროექტის განხორციელების იდეას: კლასთან ერთად შევიმუშავებ სამუშაო გეგმას და გავანაწილებ დავალებებს ჯგუფებში.
პროექტის აქტუალობა:
მოსწავლეებს განუვითარებს საკუთარი ქვეყნის კულტურის ინტერესებს, შეძლებს არა მხოლოდ ინფორმაციის მოპოვებას, არამედ მის შეფასებას დანიშნულებისა და ხარისხის მიხედვით.
პროექტის მიზნები:
მოსწავლემ გამოიყენოს კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიები, წარმოადგინოს ზეპირი ინფორმაცია აუდიტორიის წინაშე,განსაზღვროს წერის სტრატეგიები ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისათვის,განუვითარდეს საორგანიზაციო და ჯგუფური მუშაობის უნარ– ჩვევები, მოიძიოს და შექმნას შესაფერისი ვიზუალური მასალა.
მონაწილეთა ასაკი: 13–14 წელი
ვადები/ხანგრძლივობა:3–4 თვე
მოსალოდნელი შედეგები: პრეზენტაცია, ფოტო–ალბომი, ფოტო –სტენდი, ჩანახატები.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:წიგნი, კომპიუტერი, ფოტოაპარატი
პროექტის მსვლელობა:
1პროექტში მომუშავე მოსწავლეებს გავყოფ 4 ჯგუფად; თითოეულ ჯგუფს გადავუნაწილებ დავალებას
1 ჯგუფი–მოიძიონ ინფორმაცია მწერლის ბავშვობის შესახებ ბიბლიოთეკისა და ინტერნეტის საშუალებით შექმნან ფოტო– ალბომი.წარმოადგინონ პრეზენტაციის სახით.
2 ჯგუფი–მოიძიონ ქალაქის ბიბლიოთეკაში მწერლის მოთხრობები და წაიკითხონ ,,სისხლი“, ,,ბოშები“, ,, ძაღლი“ და შთაბეჭდილებები წარმოადგინონ პრეზენტაციის სახით;
3 ჯგუფი–მოიძიონ ინფორმაცია ეკრანიზებული ფილმების შესახებ და წარმოადგინონ პრეზენტაციის სახით;
4 ჯგუფი–მოიძიონ ინფორმაცია გურიის კუთხეზე: ტრადიციები, დიალექტი,გეოგრაფიული მდებარეობა. ინტერნეტის , სახელმძღვანელოების საშუალებით.
მოეწყობა ექსკურსია მწერლის სახლ–მუზეუში, გაკეთდება ფოტო– სტენდი, დაწერენ ჩანახატებს ,,სტუმრად მწერალთან“...
გაიმართება მოსწავლეების მიერ შეჯერებული პროექტის პრეზენტაცია.
საგნებთან, საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი: ისტ–ი, გეოგრაფია, ხელოვნება,
პროექტის ხელმძღვანელი: შორენა თედორაძე
პროექტის ხელმძღვანელის ელ– ფოსტა.shorenatedoradze@gmeil.com
დიალექტი,გეოგრაფიული მდებარეობა. ინტერნეტის , სახელმძღვანელოების საშუალებით.
მოეწყობა ექსკურსია მწერლის სახლ–მუზეუში, გაკეთდება ფოტო– სტენდი, დაწერენ ჩანახატებს ,,სტუმრად მწერალთან“...
გაიმართება მოსწავლეების მიერ შეჯერებული პროექტის პრეზენტაცია.
საგნებთან, საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი: ისტ–ი, გეოგრაფია, ხელოვნება,
პროექტის ხელმძღვანელი: შორენა თედორაძე
პროექტის ხელმძღვანელის ელ– ფოსტა.shorenatedoradze@gmeil.com
პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი.www.tedoradzeshorena.blogspot.com
No comments:
Post a Comment